Ik vind het een leuk werkje om te doen.
Om het overzichtelijk te maken maak ik per jaar een map aan.
In die map doe ik tabbladen voorzien van labeltjes.
I love my Dymo ;-)
Zo heb ik alles bij elkaar en is het papierwerk opbergen een koud kunstje.
Ik hoef niet met 10 verschillende mappen te sjouwen en in één oogopslag het juiste tabje gevonden.
De mappen 2014 en 2015 blijven in de kast staan omdat je ook in de loop van 2015 ook nog post kunt krijgen wat betrekking heeft op 2014
De map van 2013 gaat nu naar zolder bij de rest van de "oude administratie"
Om het allemaal op orde te houden krijgt de post meteen 2 gaatjes met mijn perforator en berg ik het meteen in mijn map op.
Zo blijft het overzichtelijk en is het mooi opgeruimd.
Werken jullie ook met één map of heb je voor iedere instantie een aparte map?
Ik krijg helemaal zin om ook zo'n map te maken!
BeantwoordenVerwijderenHuisvlijt